Dit produkt er tilføjet til indkøbskurven
Fortsæt med at handle
Gå til kassen

Kundeservice: 78 70 33 70

Kundtjänst

kundeservice@kilands.dk

Besøg kundeservice siden

Vi reagerer hurtigt på e-mail
Garanteret inden for 24 timer.

Varför välja oss Levering 59
Varför välja oss Gratis retur
Varför välja oss Åbent køb 90 dagar

Ofte stillede spørgsmål og svar

Her kan du læse svar på ofte stillede spørgsmål og finde links til informative produktguides. Finder du ikke svar på dine spørgsmål her, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice så vi kan hjælpe dig!

 

Produktguider


 

Via de forskellige links herunder finder du udførlig information om forskellige produkttyper.

 

 

Hvordan fungerer fragten, og hvad koster det?


 

Sådan fungerer det

Fragten koster 98 kroner uanset hvor mange eller hvor store tæpper du bestiller. Undtagelsen er væg-til-væg tæpper samt balkon- og altantæpper hvor fragten koster 298 kroner (hjemmelevering). Alle tæpper sendes med DHL. Tæpper med en bredde på op til 150 cm sendes til et postkontor (Bring Servicepakke) mens tæpper med en bredde over 150 cm sendes direkte hjem til dig som kunde*. Bring kontakter dig for at aftale en tid hvis leveringen sker direkte til hjemmet. Hvis du ikke ønsker hjemmelevering i tilfælde, hvor tæppet er for bredt til Service-postkontor, kan du vælge at afhente din pakke fra nærmeste Bring-terminal.

*Med undtagelse af tæpper der kan lægges sammen (eksempelvis kludetæpper, koskind og visse orientalske tæpper. Disse sendes til Service Point-postkontor).

Hjemmelevering

Du har altid mulighed for at tilvælge hjemmelevering mod et højere fragtgebyr, også for mindre tæpper som ellers normalt sendes til Service-kontor. Tæpper med en bredde over 150 cm sendes altid direkte hjem til dig uden at du skal betale ekstra for det. 

Hent på terminal

Du har altid mulighed for selv at hente din bestilling ved nærmeste terminal, også selvom det er meningen, at bestillingen skal leveres. Dette kan sommetider være en fordel hvis du ikke har mulighed for at være hjemme til levering, og du befinder dig forholdsvis tæt på terminalen.

Firmalevering

Bestiller du til dit firma, kan du vælge firmalevering. Din bestilling leveres så i dagtimerne mellem 8-16, og du får ikke besked på forhånd. Bestillingsadressen skal være bemandet. 

 

Hvor længe tilbyder I åbent køb?


 

Vi har åbent køb i 90 dage og fri returfragt (åbent køb gælder ikke væg-til-væg tæpper, metervarer eller specialbestillinger).

 

Hvor lang er leveringstiden?


 

Alle bestillinger som afgives mandag-fredag før 13:00 og som er mærket "Lagervare" sendes som regel samme dag. Din ordre leveres med Bring, og den er fremme indenfor 2-5 arbejdsdage. Hvis der ikke er tale om en lagervare, kan leveringstiden ses på den respektive vare. 

 

Hvilke betalingsmuligheder kan jeg vælge mellem?


 

Du kan vælge at betale din bestilling med kort (Visa, Mastercard og American Express), internetbank (Nordea, Swedbank, SEB, Handelsbanken), faktura, delbetaling og Klarna Direkt. Alle vores betalinger håndteres via Klarna Checkout.

 

Kan jeg rykke tidspunktet for seneste betaling på min faktura?


 

Ja, det kan du godt. Alle vores fakturabetalinger foregår gennem virksomheden Klarna. Når du har fået din faktura (som kommer i pakken sammen med tæppet), kan du gå ind på Klarna.dk og rykke betalingsdatoen med op til 10 dage.

 

Hvordan fungerer returnering, og hvad koster returfragt?


 

Returfragten er helt gratis. Hele købsbeløbet betales tilbage inklusive den oprindelige fragt og eventuel fakturaafgift. Du får en returfragtseddel fra os som du bruger til at sende tæppet eller tæpperne tilbage gennem DHL. 

Kontakt os altid før du returnerer en vare. Du får en fortrykt fragtseddel fra os som du derefter bruger til returnering. Hvis du modtog din bestilling med hjemmelevering, kommer DHL efter aftale og henter tæpperne hjemme hos dig eller firmaet og leverer dem til os på Kilands Mattor. Hvis du hentede din ordre på et Service Point-kontor, skal du aflevere ordren til returnering enten det samme sted eller et andet sted hvis du ønsker dette i stedet. Betalte du med kort, overfører vi pengene tilbage til din konto, og hvis du valgte faktura, makuleres denne når vi har modtaget din returnering.

Vil du hellere anvende et andet transportfirma end DHL (som vi anvender), kan dette selvfølgelig lade sig gøre, men så står du som kunde selv for alle fragtomkostningerne.

 

Jeg vil klage over en vare, hvordan gør jeg det?


 

Hvis du har modtaget et forkert eller skadet tæppe, skal du tage kontakt til vores kundeservice så vi kan hjælpe dig. Vedhæft gerne billeder af eventuelle skader så vi hurtigt kan håndtere din sag.

 

Jeg vil gerne købe et tæppe som jeg ikke kan finde i jeres sortiment - kan I bestille det hjem?


 

Ja, det løser vi! Findes tæppet hos nogle af vores leverandører, kan vi altid bestille det hjem. Send en mail eller ring til os, så tjekker vi det for dig. 

 

Er frynserne regnet med i tæppets længde på tæpper med frynser?


 

Nej, fryser er ikke medregnet. Så hvis der står at tæppet eksempelvis er 200 cm langt, skal frynsernes længe lægges oveni.

 

Vi er en virksomhed som er interesseret i at købe et større antal af et bestemt tæppe - kan vi få et tilbud?


 

Selvfølgelig! Send os en mail om hvilket eller hvilke tæpper der er tale om, så vender vi tilbage med et tilbud hurtigst muligt. Besøg gerne vores firma-side for mere information og inspiration - den finder du her!

Synes godt om os på Facebook Følg os på Instagram